dinsdag 31 augustus 2010

lovely







Deze man maakte de lampjes als je zag hoe hij dit deed was erg leuk om te zien zelf heb ik niet dit lampje gekocht want ik had er geen plek meer voor anders had ik het wel overwogen.
De kleuren zijn in het echt mooier maar ik kreeg het niet beter.

Mijn boek van Mexico schiet nu op ik hoef niet meer zo gek veel foto's,ik heb het in een 3ringen album en het boek ik van chipboard dus die moet ok nog even bewerkt worden alleen weet ik nog even niet hoe...

Vandaag hadden we weer heerlijk weer,dat mocht ok wel weer na al die regen .

Vandaag over 4 weken dan gaan we naar Thailand we tellen echt de dagen af want we hebben er echt veel zin in..ijne avond gr Janneke

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Hij is weer leuk geworden! En die grote borderpons herken ik...die heb ik gisteren ook gebruikt!

nora zei

Ziet er leuk uit Janneke!!Groetjes Nora

Unknown zei

gaaf weer en bijna klaar voor de volgende reis/scrapbook...
groetjes,lean.

Pia zei

wow lovely colours and great details.
hugs pia