donderdag 19 augustus 2010

flower







Deze bloem is ook uitkomstig uit Mexico en ik vond het een plaatje zo apart en zo mooi,en toen zag ik dit papier van Bo Bunny wat ook zo mooi is en daar heb ik deze lo meegemaakt,de bloemen zijn met glimmermist diamont glaze bewerkt alleen zie je het op de foto niet zo....en de titel ''flower'' is met de gypsy gemaakt en de ticket erachter ook,eigenlijk gebruik ik het niet zoveel maar het is toch wel erg leuk om mee tewerken dus ik ga hem toch maar vaker gebruiken......

Vanavond gaan we met z'n drieƩn (moeder,Zwanie en ik) om onze inentingen voor Thailand ,weet niet hoeveel we er krijgen maar ga zeker mijn camera meenemen want dit is het begin van onze vakantie...we hebben nog 7 weekjes tegaan en dan gaan we!!en we leven er helemaal naar toe..

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Het is inderdaad een prachtige foto en dat Bo Bunny papier is ook zo mooi. Gaaf gedaan weer.

Unknown zei

heel gaaf weer past er perfect bij de Bo Bunny lijn bij deze zeer aparte bloem.
gr,Lean.

nicole zei

wat een prachtige foto in evenalzo'n mooie lo!!! super mooi. waar haal je toch al je inspiratie vandaan?
geniet lekker van de voorbereidingen van de vakantie.
groetjes Nicole

Sarah xx zei

Hi there, thanks for your comment on my blog. I have had a read thru yours and I love your style of scrapping! So colourful and I love your clusters of embellishments and that you are brave enough to stamp on your pages! Fabulous! xx