zondag 15 augustus 2010

El Temple







HAY,

Even weer ers een layout,ik had m voor de vakantie gemaakt maar was nog niet helemaal af en daar ben ik nu tussendoor even aan toegekomen...

We waren hier in een aziatisch restaurant in Mexico en die was zo lekker dat je zo even terug kon keren....maar helaas dat gaat niet op hé we hadden veel keus lekkere rijstsoorten vruchten en als toetje hadden we warm soort laag meel en daarin ijs en dat was zo lekker ik heb 't nog nooit in Nederland gehad maar mocht ik het een keer tegenkomen ga ik het zeker weer eten,zoals je ziet geniet mijn moeder er ook echt van...die houdt ook van lekker eten net als mij...ik had best wel veel ''eetfoto's''daarom zijn er meerdere bij elkaar gevoegd want mijn album begint aardig uittebuiten,nou dit was het weer het is hier op het moment wel lekker weer fijne dag verder gr Janneke

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Dat heb je leuk gedaan. Ik vind het altijd best moeilijk om met cirkels in een LO te werken, maar dit ziet er goed uit!

Unknown zei

mooi met al die cirkels gaaf lootje weer.

nicole zei

ziet er goed uit!! geeft een leuke impressie van de vakantie!
groetjes Nicole

Patricia zei

Wat een leuke lo heb je gemaakt. Net als de andere die ik heb zien staan!!!
Erg leuk!!!