donderdag 5 augustus 2010

van alles ....

Hoi allemaal..,
Ik had eigenlijk geen scrapidee en toen drukte ik op google " scrap sketches' en daar kwamen zoveel voorbeelden uit voort ,dat ik deze wel leuk vond en hem op mijn manier heb afgewerkt nu leuk het me wel leuk om hier een uitdaging mee aantegaan :iedereen wie deze sketch na wil scrappen en dit gedaan heeft kan zijn/haar foto doorsturen naar roelofvandenberg@hetnet.nl en ik plaats ze dan op mijn blog en er is natuurlijk een prijsje aan verbonden, de winnaar ontvangt 150 mooie knopen....ik hoop dat er veel mensen mee zullen doen ook zou ik het leuk vinden als je nog geen volger bent dat je volger word maar dit hoeft natuurlijk niet,je kan je foto tot 16 augustus doorsturen en dan op 17 augustus maak ik de winnaar bekend..
Zoals je ziet is het allemaal een klein beetje verkeerd gegaan want ik had het verslag van Ruud en zijn foto's eerst maar die staan onderaan,en de dubbele foto's kan ik niet verwijderen ..sorry
Ook heb ik nog een kleine tip:laatst had ik de foto van mijn moeder bescrapt (die met de voetstappen,zie mijn blog)en die vond ik zo mooi geworden ,ik wilde hem eigenlijk wel inlijsten maar de achterkant was bescrapt dus sit kon niet,nu kwam ik er achter dat je bij de drukkerij dit ook digitaal kan laten afdrukken ik heb dit geprobeerd....ik dacht eigenlijk met knoopjes en bloemen zal het allemaal wel niet zo mooi worden maar integendeel...hij is geweldig geworden ik had het niet verwacht dus nu kan ik hem alsnog inlijsten,maar is hij digitaal maar het valt niet op en het koste maar 1,50 nou dit was het weer voor vandaag want ik krijg zo visite...groetjes Janneke

















allereerst wil ik even vertellen dat deze dag voor ons een blije dag is namelijk mijn zoontje Ruud is vandaag alweer 7 jaar geworden,wat gaat de tijd toch snel hé...hij was zo blij dat hij vanochtend van bed kwam en zijn cadeaus mocht opmaken...zijn broertje Louw voelde met hem mee want die zei ook dat hij jarig was en pakte net zo lief samen de cadeaus uit...

5 opmerkingen:

Marlieke zei

Hoi hoi, allereerst: van harte proficiat met Ruud! Wel een beetje een druilerige dag voor een verjaardag, maar ja, dat heb je niet voor het zeggen.

je Lo vind ik weer erg leuk geworden. Ik heb momenteel erg veel projecten liggen die ik (af) wil maken, maar mocht ik even geen inspiratie hebben dan zal ik eens overwegen om met 'jouw' sketch aan de gang te gaan. Nu eerst maar even mijn kaartje afmaken waar ik aan begonnen ben.

Groetjes!

Unknown zei

Gefeliciteerd met je zoon.Gave sketch en je hebt hem heel mooi verwerkt.
groetjes en nog een fijn verjaardagsfeest,Lean.

Unknown zei

What a wonderful Layout you've created... Love how you used the sketch - and congratulations with your son! he looks like he is having a blast :o)

jannie zei

Gefeliciteerd met je zoon en een leuke uitwerking heb je gemaakt van de sketch.

groetjes jannie

Petra zei

Na onze ontmoeting bij Simpel Scrappen in Den Helder ben ik op je blog gaan kijken. Je maakt hele leuke dingen en ik ga je volgen.