donderdag 26 augustus 2010

Cocktail







Hay,
Vandaag lag de nieuwe Creatief met foto's op de deurmat moet zeggen vond m deze keer wel leuker als de voorgaande keren alleen de kaft is een drama dar moesten ze nog maar even verandering inbrengen maar zoals er dat nu uit ziet gebeurt het niet.

Deze lo had ik al dagen liggen samen met een andere,(waar ik vanavond weer een poging aan ga wagen)en deze is door de buien heen ontstaan hij wilde voor de meter niet foto's zijn niet mooi geworden maar ikhad geen anderen van de cocktailmakers dus ik wou ze toch wel gebruiken,hij is ontstaan toen ik druk bezig was zat ik schoontemaken kreeg ik een ingeving en dan moest ik even vlug naar boven om het erbij te doen of een stempeltje te bewerken haha erg hé..maar nu hij af is vind ik hem toch wel leuk geworden en de fruitknoopjes vond ik nog had ik jaren geleden een keer meegenomen en kwam nu van pas evenzo het cocktailglas.
Deze mannen maakten dus de cocktails voor ons en niets was ze teveel zo lief als die Mexicanen zijn en ik weet wel het is hun beroep maar Mexicanen zijn heel lief van aard en vrolijk...
Nou dit was het weer het regent weer flink mijn beetje kleur wat ik had is er inmiddels al weer af,fijne dag verder ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet gr Janneke

O,ja nog even een oproep heeft er iemand creatief met foto's nummer 19 liggen en doet er niets mee mail me dan je prijs incl verzenden naar roelofvandenberg@hetnet.nl

2 opmerkingen:

Unknown zei

o dat is ook leuk om over te scrappen gaaf gedaan Janneke...srapze.
groetjes,lean.

natacha zei

hey das een hele leuke lo zeg
grtz natacha