dinsdag 17 augustus 2010

Summerfun











Hay hay

Vandaag is hier weer veel regen,weinig aan dus vanavond maar weer ers wezen scrappen ik heb meegedaan aan de uitdaging van My Minds eye vond zelf de sketch niet zo heel leuk en toen ik er aan bezig mee was dacht ik bij me zelf wat moet dit nou worden.....maar nu hij éénmaal af is vind ik het toch wel leuk geworden en is 't toch weer een beetje m'n eigen,komt misschien ook wel dat het papier zo lekker vrolijk is,de titel is gemaakt met de gypsy.

Deze foto's zijn van vorug jaar Egmond(ik loop flink achter met mijn foto's)en toen konden we wel zwemmen,helaas dit jaar niet maar dat mocht de pret niet bederven volgend jaar beter...




Nou dit was het weer fijna avond groetjes Janneke

5 opmerkingen:

Charlotte zei

Ik vind 'm weer helemaal super Janneke! Lekker zomers weer. :)

Groetjes,
Charlotte

Unknown zei

heel mooi geworden Janneke heerlijk die strand Foto's.
gr,Lean.

Samantha Taylor zei

Beautiful!

nicole zei

supermooi!!!

Wendy zei

Wat een prachtige zomerse layout

Groetjes Wendy