maandag 23 augustus 2010

My boys




Hay,




Hier is het weer stormachtig weer,veel wind en regen.
Al dagen lag er een lo op mijn bureau met 3 leuke foto's van Mexico waar we Mexicaanse avond hadden, heb er veel verschillende papiersoorten bij gehouden zitten schuiven enz maar het wou niet dus ben ik lekker met m'n jochies begonnen want die moesten ook nodig gedaan worden,en ik was om kwart voor acht begonnen en tien uur klaar nou dat is snel hé,tenminste voor mij wel want normaal gesproken doe ik er een tijd langer over.Deze foto's zijn van vorig jaar Egmond gemaakt waar we wel strandweer hadden,de jongens hadden zich zo lekker vermaakt.hoe vinden jully de titel is gemaakt via de computer ik vond het zulke leuke letters...
Ruud is vandaag weer voor het eerst naar school geweest hij zit nu in groep 3 hij vond het allemaal heel spannend...


Dit was het weer fijne avond gr Janneke

4 opmerkingen:

nicole zei

leuke foto's! altijd leuk om je kroost zo op de foto te zien, en dan helemaal om er zo'n mooie lo van te maken. Vind het echt top!!!
groetjes Nicole

Charlotte zei

Wat een onwijs gave layout weer Janneke. Die foto's zijn ook super. Heerlijke koppies hebben ze!

Groetjes,
Charlotte

charlot zei

Zo te zien, heb je al heel wat mooie layouts gemaakt.
Ben benieuwd naar de rest :)

Charlot *

Marlieke zei

Ach wat een leuke lieve foto's en wat een leuke LO heb je ermee gemaakt!