maandag 2 augustus 2010

Dangerous monkeys











Hier is het weer somber weer veel regen,weinig aan....maar wel ideaal scrapweer,en hier dus weer een nieuwe layout wat nog steeds tijdens het loopje was.
Iedere ochtend deden we even een grote wandeling want als je een hotel met All Inn,dan gaan de kilo's snel hé,en toen tijdens het loopje liepen we onder de bomen en daar hoorden we een gebrul!!!dus wij keken verschrikt om ons heen en daar waren apen in het wild en groot wat hij was!!!dus daar is deze layout mee onstaan,ik heb wat meerdere foto's bij elkaar gevoegd want mijn boek word al aardig te klein...en het liefst heb ik alles in één boek en dan heb ik er ook nog wel ringen in ...maar we zullen wel zien of alles erin kan.
Ik heb hetzelfde papier gebruikt als de andere twee lo's de kleuren vond ik wel mooi overheen komen en tenslotte hoorde het allemaal bij elkaar
Het bingokaartje boven de foto is een nieuwe stempel en wat is hij leuk hé,past overal wel bij
Ook heb ik een nieuw quickutz stansje van een uil ontzettend leuk die ga ik denk ik op mijn volgende lo toepassen...want die is ook al zo leuk,dit was het weer, fijne dag verder ik ga nu even naar een verjaardag een bakje koffie doen....gr Janneke

3 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf lootje geworden mooie details weer gebruikt Janneke.
groetjes,Lean.

jannie zei

Leuke layout heb je gemaakt.
groetjes jannie

Marlieke zei

jaja hij is weer mooi! Leuk dat dat gestikte randje weer terugkomt. End at papiper blijft mooi zeg.