vrijdag 13 augustus 2010

Net terug....




Hay,
Wij waren afgelopen week een weekje Egmond aan Zee geweest hebben heerlijk genoten,veel gezien lekker gefietst,alleen hadden we ook dagen met regen veel regen en dat was wel erg jammer, toen ben ik een middagje naar simpel scrappen geweest in Den Helder,nog een leuk contact opgedaan met Petra die ik daar heb ontmoet,leuke papiertjes gekocht en weer op weg naar het huisje..en toen was het ondertussen weer droog en ben met de jochies weer opperdam geweest die zich uitstekend hebben vermaakt....


Nu heb ik een hele week niet op internet gezeten en gescrapt en je mist 't gelijk hé,dus nu ben ik even de blogs gaan bekijken die ik afgelopen week gemist heb,zit ik effies op 't blog van Scrapdelight en lees ik dat ik de winnaar ben van het webster page challenge!!super gewoon als je uit 't niets even kijkt en niets verwacht dat je dan gewonnen hebt.....super gewoon!
Nou ik hoop van de week weer wat te plaatsen groetjes Janneke

5 opmerkingen:

Charlotte zei

Jaja super hoor! Gefeliciteerd Janneke!!! Enne... welkom terug. ;)

Petra zei

Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, dat is nog eens leuk thuis komen.

nicole zei

gefeliciteerd met je prijs, leuk hoor!!
en je lo is ook super mooi!
ik heb zelf ook nog een stapel foto's liggen die ik nodig meot gaan doen, maar zo doe ik wel inspiratie op hihi.
groetjes Nicole

Unknown zei

gaaf hoor gefeliciteerd is ook een heel mooi lootje.
gr,Lean.

Em zei

Beautiful!