donderdag 2 september 2010

Paradise found...







Hay,


Tja als je deze foto ziet dan droom je toch helemaal weg...wie wil daar nu niet zitten?nou ik in iedergeval wel .

Ik heb deze lo gemaakt met het papier van Rouge de Garance,het is een prachtige lijn met mooie vrolijke kleuren alleen had ik er maar 3 van meegenomen wat eigenlijk te weinig is..ik denk dat ik de anderen gewoon weg vergeten ben in een scrapwinkel zie je ook zoveel.....

Eigenlijk kon er weinig aan mislukken aan deze lo, het papier was gewoon mooi en de foto erbij dan moet het toch wel goed gaan,vond het wel een lastige want ik heb er moeite mee als het papier mooi en bewerkt is om er de schaar in tezetten ...

Fijne dag verder gr Janneke

4 opmerkingen:

Pia zei

wow what a great layout, beautiful details

Marlieke zei

Toen ik de layout zag, dacht ik al meteen: oh wow! En hoe langer ik er vervolgens naar keek; hij werd alleen maar mooier! Ik herken dat wel ja; ik vind het ook lastig om een schaar te zetten in heel mooi papier. Maar je hebt er goed aan gedaan hoor! Het ziet er prachtig uit. Op een of andere manier vindik de cobinatie van de mooie kleurtjes met dat zwart (en wit) heel erg goed. Alles valt mooi op zijn plek!

Unknown zei

gaaf en zeker ik wil er ook wel zitten super uitzicht toch .Mooi papier ook en we hebben nooit genoeg...hihihi.
groetjes,Lean.

nicole zei

wow wat moooooooiiiiii!!
om lekker bij weg te dromen.
en idd heel mooi papier! vormt een mooi geheel.
groetjes Nicole