vrijdag 10 september 2010

That's me....







Hier weer even een berichtje van mij,heb van de week een hele drukke week achter de rug en zeer weinig gescrapt voor mijn doen,ik had besloten er maar eens één van mezelf temaken want ik ben er even met Mexico mee aan,ik heb gebruik gemaakt van de cricut en de swirls zijn van chipboard gesneden,want nu weer gelukt is kan mijn ogen nog steeds niet geloven dat het echt kan....verder is er veel gebruik gemaakt van bloemen en knoopjes,en wat knoopjes betreft er waren 2 reacties gekomen op het winnen van de knopen en ik heb er genoeg dus Lean en Yvette jully ontvangen beiden 100 knopen even een mailtje sturen naar roelofvandenberg@hetnet.nl met je gegevens en ik stuur ze szm naar jully toe.

Verder had ik bericht gehad van Scrapdelight wat ik gewonnen had met de challenge nou dat was dus 17,50 te besteden in de winkel,super hé!! heb gelijk een online bestelling gedaan dus die is ondertussen alweer op haha

Nog 18 daagjes en dan gaan we naar Thailand we zitten al flink aftetellen,wat dat betreft hebben we blijde vooruitzichten...nou jully zijn weer even op de hoogte fijne dag verder gr Janneke

4 opmerkingen:

Unknown zei

heee tof dat je gewonnen hebt gaaf hoor SHOPPEN>>>>en je lo van jezelf vind ik echt heel gaaf geworden.
fijn weekend,Lean

nicole zei

wat een leuke foto van je, en je lo is prachtig geworden!!!
en zo'n prijs is altijd leuk!!
groetjes Nicole

Marlieke zei

Oh wow wat een prachtige LO! Leuk he die borderponsen! Proficiat ook met je prijs!

Paper Paradise zei

Firstly thanks for visiting and commenting on my blog. It is appreciated. Love the layouts you have created. I look forward to following and keeping up with your lovely creations. x Sue x