vrijdag 17 september 2010

Politie Stop







Hay allemaal,






Hier weer een layout van mij,deze gaat over een politieman die we tegen kwamen op een quad dat is weer eens wat anders hé dan een auto of een moter hihi,de foto van de vogel heb ik er maar bij gedaan want ik moet een beetje schikken,de letters ''stop''zijn van foam gesneden en lange tijd was ik op zoek naar het quickutz alfabet venus van quickutz maar als hij eens op internet tekoop was hij veel teduur om tekopen nou had ik gewoon de afbeelding van het internet afhaalt en in make-the-cut als snijbestand gemaakt en kon ik m gewoon uitsnijden dus ik was super blij niet alleen heb ik hem nu maar kan ik ook nog eens de grote bepalen,het vlindertje komt van de cartridge storybook en verder is er veel gewerkt met stempels nou dit was het weer ik ga nu even mijn kaer ordenen want als ik éénmaal intensief gescrapt heb......fijn weekend groetjes van hier!!

5 opmerkingen:

Unknown zei

hihihi ja dat ken ik als je eenmaal scrapt is het zo een bende.
Gaaf lootje weer mooie kleuren ook.
groetjes,lean

Julia zei

Janneke this is wonderful. Love how you have used all the embellishments. Great photo and love that bird.

nicole zei

hij is helemaal top!!!!
groetjesssssss

Pia zei

wow beautiful layout

Em zei

beautiful!!! You inspire me!