zaterdag 25 september 2010

voorlopig de laatste en een candy...











Hoi allemaal,


Ik heb toch weer even een layout weten te maken en deze keer weer foto's van mezelf,deze fotos had mijn broer gemaakt op het vliegveld van Mexico hij had er zoveel achter elkaar gemaakt dat er mensen stonden tekijken wat er aan de hand was,het grappige was dat ik erdoor de slappe lach kreeg dat hij zo gek deed,dat was wel even een leuk moment.

Voorlopig is dit de laatste layout want zoals jully inmiddels weten ga ik 16 dagen vertoeven in Thailand en daarom wil ik toch een leuk vakantiecadeautje als candy doen,er is wel een maar aan.....het word verloot bij 25 volgers wat moet je doen:

#word volger als je dat nog niet bent...
#plaatst de candy op je eigen blog (afbeelding vd quickutz)
#en laat ee leuke reactie achter


De winnaar maak ik op vrijdagavond 18 oktober bekend en die ontvangt deze nieuwe stansen van de quickutz de hilday giftset veel succes groetjes Janneke

6 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf lootje weer mooie details ook en lekker vrolijk..fijne vakantie.
groetjes,lean.

Vibeke zei

Hi - thanks for visiting my blog and leave me a lovely coment!!! I love your layouts!!!

Pia zei

wow what a great layout beautiful design
hugs Pia

Meg Giroux zei

Wonderful layout!!!! Thank you for visiting my blog:)

Vibeke zei

This was great!!:)

Unknown zei

wat super leuk allemaal met die fototjes
prachtige layout!!!

fijne avond
groetjes carla