zondag 12 september 2010

Even een tip...


Hoi allemaal,


Laatst zat ik in dubio om van marktplaats een silhouette aan teschaffen,omdat het me erg handig leek om letters van het internet tehalen want ik had leuke letters gezien die niet op de cartridges staan van de cricut,en toen ben ik eens even gaan googlelen op youtube en op google en kwam op de site terecht http://www.make-the-cut.com/ en dit was dus een software voor de cricut nou mijn droom kwam dus uit,ik hoefde geen ander snijmachine aan teschaffen en had dit dus even gedownload (je kan een probeerversie downloaden)en ben er even voor gaan zitten nou ik zal je vertellen hij kan echt erg veel,ik had de gypsy ook maar vond die soms ook wel lastig en die heb ik nu dus weggedaan en dit ervoor teruggekocht,hij kost 58 dollar en zodra je betaalt kan je m gelijk gebruiken mijn onderste layouts zijn ermee gemaakt (letters)behalve that's me die is van storybook maar die letter kan je ook van internet halen, hij is erg makkelijk in gebruik,je kan schaduw maken lassen verschillende kleuren tja de mogelijkheden zijn eindeloos de layout "cocktail"de aardbeitjes zijn er ook mee gemaakt hier is dus met 2 kleuren gewerkt,ik hoop dat jully wat aan deze tip hebben want ik zelf wist niet dat dit al een tijdje op de markt was en daarom wil ik dit graag met jully delen....morgen plaatst ik weer een lo die er ook mee is gemaakt...liefs Janneke

Geen opmerkingen: