maandag 13 september 2010

Berg en Dal







Hay allemaal,


Hier weer een layout van mij,je zult waarschijnlijk wel denken wat een rare foto en een rare titel maar gewoonlijk zou ik deze foto nooit ontwikkelen en ik zou al helemaal niet mijn eigen kont bescrappen haha maar deze keer wel.......dat komt deze foto komt bij mijn broer vandaan en die kon er niet overuit als ik lag dat er een kuiltje zat(vandaar de pijlen)hij wist niet dat iedere vrouw dat heeft die ligt, maar afijn hij heeft een week lang geroepen "Een berg en dal"je snapt m al wel hé...ik vond dit toch wel erg grappig en daarom heb ik hem maar bescrapt.
De titel is met de cricut uitgesneden weer met de software van make-the-cut- de letters komen van internet af,de rest spreekt voor zich...fijne dag verder liefs Janneke

3 opmerkingen:

Marlieke zei

haha ik vind het helemaal grappig en je LO ziet er weer gezellig uit!

Unknown zei

hahahhhaaha gaaaf je hebt groot gelijk scrappen.
groetjes,lean.

Unknown zei

hoi ben ik weer bedankt voor de knoopjes.
groetjes,Lean