zondag 5 september 2010

@ dream came true










Dit zijn de knopen die je kan winnen....





Hay,


Hier weer even een berichtje en een lo van mij,de laatste daagjes hadden we hier heerlijk weer een keertje geen regen tja dat was echt even genieten.

Deze lo is gemaakt evenzo met het papier van Rouge de Garance,mooie vrolijke lijn waar deze lo is uitstaan en de foto...is ook zo mooi hé dat je er zo weer bij wegdroomt,verder heb ik weer eens geprobeerd om chipboard te snijden met de cricut,het was tot nu toe zelden gelukt of het chipboard verschuifte al had ik het vastgezet of het bleef midden in steken...het ging gewoon niet goed terwijl mijn chipboard niet al te dik is want met het hele dikke wil het helemaal al niet ik heb trouwens wel de cricut deepblade met houder dus dan zou je denken het moet lukken als je de bladen leest...nu had ik op internet gelezen als je lijmspay op je matje doet en papier erop kun je je matjes gewoon weer gebruiken al zijn ze ageschreven dus ik zag bij action lijmspray staan voor 2 euro en dacht ach waarom niet proberen kan altijd,en ik heb het met chipboard geprobeerd ...en wel hé, het ging goed de swirl en de pijl zijn beiden gelukt alleen de letters ging nog niet zo goed dus daar moet ik nog even flink mee oefenen en als het bij jully wel lukt of een idee hebt hoor ik het graag...
Verder is de lo afgewerkt met knoopjes ik zou ze eigenlijk even niet meer gebruiken voor de dikte van mijn boek,maar ik kon het niet laten want ze zijn ook zo leuk,en omdat ik ze zelf zo leuk vind ga ik ze even weggeven,iedereen die op deze lo een reactie achterlaat maakt kans op 100 knopen op 10 september maak ik de winnaar bekend vermeld er wel even bij dat je kans wilt maken,iedereen mag meedoen ook buiten Nederland, je mag het ook op je blog zetten zou wel erg leuk zijn,beetje reclame hé haha maar hoeft niet....dit was het weer voor vandaag fijne zondag gr Janneke

2 opmerkingen:

Unknown zei

mooi lootje weer gave foto en vrolijk papier met het chipboard kan ik je niet helpen helaas.
groetjes,lean.

Yvette zei

Wat is je layout weer super geworden! Lekker vrolijk en zomers, maar dat kan ook niet anders met zo'n foto! Succes met het 'vechten' met je cricut, op een dag zal je hem verslaan ;)
Groetjes!