dinsdag 30 november 2010

Relax..



Hoewel het hier al erg koud is en er sneeuw ligt zit ik nog heerlijk mijn zomer foto's tescrappen.....

We hadden hier een lange fietstocht gehad door Noord-Holland en zijn toen even gestopt om wat drinken tenemen.
Op deze lo is weer gewerkt met verschillende cricut cartridges stansjes en embossingfolders ook is er tussendoor wat distresst en de bloemen zijn bestempeld met muziek motief,wat gaaf hé heb dit nooit eerder gedaan maar zag er vorige week een voorbeeld van wist niet dat het zo leuk zou worden,en tja hij is weer lekker levendig en vrolijk en toxh weer "mijn eigen"geworden.
Morgen ga ik de kerstboom opzetten wel een beetje vroeg maar de jongens konden niet wachten en het is er ook wel een beetje weer voor lekkere warme chocomel erbij met een klodder slagroom,want hij geeft morgen erg koud weer op..fijne avond verder groetjes Janneke





4 opmerkingen:

Pia zei

wow beautiful layout, like the summer colours, great layout
hugs Pia

Marlieke zei

Leuk weer zeg! Die bestempelde bloem heeft inderdaad wel wat, heel gaaf! Mooi LO-tje is het weer geworden!

Unknown zei

Mooi weer en de bloemen staan zeker heel gaaf.
groetjes,lean

Marilyn zei

Hi Janneke, is my first time here, you have many beautiful works, the Relax lo is pretty and the photos, too!!! I love the photo that you have like banner(top blog) Beautiful picture!!!
Thanks for visited me and for your lovely comments. I'll keep in touch.
Hugs!!!