vrijdag 12 november 2010

De beloofde layout











Hoi allemaal,

Nou hier is hij dan de beloofde layout zelf vind ik m erg mooi geworden en zat ook best veel werk in,heb de distresstechnieken van Tim Holtz toegepast en het blad achter de swirl is een nieuwe stans van een onbekend merk,die zijn ingekleurd met de letraset aquamarkers en daarna ook met distressinkt erover heen de swirls zijn geembosd(volgens mij schrijf ik het verkeerd maar jully begrijpen me toch wel,heb nooit geweten dat je chipboard kon embossen,verder stempels gebruikt en het patroonje van de hotfixsteentjes was ook nieuw voor mij ja je ziet maar ik mag graag wat uitproberen,fijn weekend groetjes Janneke

4 opmerkingen:

Pia zei

wow so beautiful layouts great details
hugs Pia

Unknown zei

gaaf geworden mooie details met je nieuwe technieken.
groetjes,Lean

Petra zei

Het is altijd leuk om nieuwe technieken uit te proberen en het is heel goed gelukt! Je lootje is prachtig geworden.

nicole zei

hij is heel mooi geworden!!
leuk is dat als je nieuwe dingen probeert en dat het dan ook gelijk zo goed lukt!!!
groetjessssss