maandag 22 november 2010

Fun







Hallo,


Werkdag achter de rug en het is het lekker koud weer maar gelukkig wel droog,vanavond ga ik even lekker lopen met mijn vriendin en a.s woensdag gaan we lekker met de jochies naar volendam en dan gaan we even foto's maken in volendamse klederdracht,daarna gaan we naar Den Helder naar simpel-scrappen altijd leuk om daar naar toe tegaan,mijn vader moet naar zijn zomerhuisje en dat is daar in de buurt en dan gaan ma en ik lekker shoppen.
Deze foto's zijn gemaak in Egmond in de duinen de jochies hebben hier zo lekker genoten...
Op deze lo is gebrik gemaakt van de nieuwe combo punch http://www.shop.scrapdelight.nl/product/9744/punch-around-the-page-combo-cherished/ hij is super gaaf en te koop bij oa Scrapdelight de letters zijn met de cricut uitgesneden en daarna bewerkt met de sizzix text impressions embossing folders die komen bij Scrapbookdepot vandaan http://www.scrapbookdepot.nl/catalog/product_info.php?cPath=99_378&products_id=19270 verder is hij weer een beetje naar mijn eigen stijl afgewerkt probeer soms wel anders tescrappen maar het lukt me gewoon niet ik val toch steeds weer op mijn oude gewoontes terug......fijne dag verder groetjes Janneke

5 opmerkingen:

dithny zei

Hee Janneke, je hebt een geweldig gave eigen stijl, juist leuk ! veel plezier bij het scrap shoppen :)

Marlieke zei

Wat een prachtige LO is dit weer geworden! Leuk is die grote pons he?!

Julia zei

What a fun layout. love how you have arranged the photos and that big punch is fabulous!!

jannekevanveen zei

dank jully wel voor de lieve reacties en marlieke ja de pons is super gaaf gr janneke

nicole zei

jouw stijl is niet voor niets jouw stijl!
want je lo is weer prachtig!!!!!
groetjessssss