donderdag 11 november 2010

alweer kleine update


Hoi allemaal,


Hier weer even een klein berichtje van mij,gisteren zijn we op de kreadoe geweest en oh ik had tijd tekort zoveel gezien en gesproken en natuurlijk veeeeel gekocht,ook heb ik nog een kleine workshop gevolgd van Tim holtz technieken bij scrap4fun ja dat was erg leuk en ook dingen geleerd waarvan ik de spullen wel heb maar niet toepas en dat heb ik nu even geleerd ook had ik al op internet letraset markers gezien leek me ook wel leuk en heb er even twee megenomen om te proberen ik heb t geprobeerd en daarna bewerkt met distressinkt maar nooit geweten dat het zulke mooi effecten zou hebben ik heb nu dus een layout gemaakt en mijn nieywe technieken erin verwerkt,alleen heb ik hem niet afgekregen en ga het morgen afmaken en plaatsten,verder heb ik stempels inkt papier stansen e.d gekocht en daarna zijn we heerlijk wezen wokken bij de chinees ja het was echt een lekker dagje nou tot morgen gr Janneke

1 opmerking:

Unknown zei

Ik ben benieuwd naar je creaties...gave foto ook.
groetjes,Lean