donderdag 4 november 2010

Beauty







Hier weer even een klein berichtje van mij,ik heb van de week helemaal niet gescrapt,gewoon geen tijd voor gehad,erg druk en ik had nog wat afspraken met de as bruid en bruidegom,hoop zo dat het morgen allemaal gaat lukken en dat er niets mis gaat en dat we het weer mee hebben maar ja ik laat 't maar op me afkomen en zie wel. Deze lo heb ik vorige week gemaakt,maar nu pas geplaatst zelf vind ik m wel aardig geworden.

Het stemmen op scrapplezier is begonnen voor het designteam neem gerust eens een kijkje op de link http://www.scrapplezier.nl/webshop/pages/SPDT-call-%252d-ScrapPlezier-Design-Team-call..html.

Nog even wat anders vaak worden er reacties geplaatst nu heb ik het even over Carlies en Jannie maar ik kan niet bij jully op de blog komen de bewerking word afgebroken weten jully misschien hoe et anders kan want graag wil ik ook reacties achterlaten op jully's blog...

Dit was het weer fijne dag verder groetjes Janneke

2 opmerkingen:

Unknown zei

ooo zou er zo in willen duiken heerlijk en een super mooie lo weer Janneke.
groetjes,lean

Paper Paradise zei

Lovely layouts. Love the stitched frame and the way the flowers are embellished with threaded bottons. x