dinsdag 9 november 2010

kleine update














































Hier weer even een berichtje ben totaal niet aan scrappen toegekomen druk druk druk,afgelopen vrijdag had ik mijn eerste trouwreportage en alles is gelukkig goed gegaan daar was ik erg blij mee de foto's zijn mooi geworden en et was een hele leuke dag ben om 8 uur s'morgens de deur uitgegaan en tussen de middag had ik weinig tijd om te eten moest foto's uitzoeken,verkleinen en naar de hema om te ontwikkelen toen weer naar het gemeenthuis en de kerk,en na de kerk vlug nog even de foto's inplakken en naar de broodmaaltijd eindelijk even relaxen haha en daar heb ik dit boekje overhandigd,ze waren er erg blij mee ,en vonden hem heel mooi de foto's van het boekje zijn wat minder mooi want ik was er vergeten foto's van tenemen en heb ik maar even in de auto gedaan en daarom staan mijn handen erook op want het bleef niet recht liggen.


Morgen ga ma en ik lekker naar de kreadoe misschien zie ik nog wel bekende gezichten heb er zin aan lekker shoppen en ideƩen opdoen en s'avonds lekker te chinezen en dan hoop ik van het weekend weer eens een layout temaken fijne dagen verder gr Janneke

2 opmerkingen:

Unknown zei

dat was nu dus echt scrapstress maar wel een mooi boekje geworden...
groetjes,Lean

Cindy Gay zei

lovely book and scrolls.