zondag 31 juli 2011

lo zonder titel





Hallo,
Afgelopen vrijdag zit ik op het werk met een vriend te praten die geen zin had om naar utrecht te gaan om spullen op te halen voor zijn hobby dus ik zei tegen hem ik wil wel voor je heen ga ik gelijk even naar Scrapdelight....nou dat vond hij een goed plan dus ik belde mijn moeder op en die wilde gelijk mee en zo zijn wel op pad gegaan eerst even naar Doorn naar Paper and pictures en daarna de spullen opgehaald en toen naar Scrapdelight waar we lekker een tijdje zijn gebleven en gelukkig was er koopavond dus hadden we even de tijd we waren lekker geslaagd en het is toch één vd Scrapwinkels waar ik het liefst heen ga.. dus zo hadden we een heerlijk dagje....
En vrijdag heb ik eindelijk mijn nieuwe laptop gekregen het duurde allemaal wat langer maar ik heb m nu gelukkig en mijn broer was zo lief dat hij alle programma's erop geinstalleerd heeft
Deze lo is dan eindelijk de beloofde lo van de bloemen,en wat zijn de bloemen mooi hé ik heb de volgende lo ook al af vd bloemen maar die plaats ik van de week even

3 opmerkingen:

Pia zei

woooow so wonderful layout, lovely details
hugs Pia

Marlieke zei

de titel van je blogpost sprak me meteen aan, haha. Leuk zo'n layout vol met mooie bloemen!

Bedankt ook voor je reactie op mijn layout. En met de zwangerschap gaat het ook goed. 20 weken alweer. Ben er niet ziek van geweest, wel heel erg moe en vandaag ook weer zo'n dag vol vermoeidheid. En extreme bandenpijn sinds een week of twee, maar....ik klaag niet hoor. Alles lijkt goed te gaan en op deze kleine dingetjes na voel ik me goed, dus...

Unknown zei

Hele mooie fleurige lo heb je weer gemaakt.
groetjes,Lean