vrijdag 22 juli 2011

Oh Zwaan



















Hier weer een lo over Thailand,ik zou eigenlijk met de bloemen beginnen maar ik had dit papier in handen en vond het mooier bij deze super gave foto passen haha nou vraag je je misschien af wat is de achtergrond van deze foto nou dat zal ik je vertellen....



De eerste drie dagen hadden we nog gewone normale wc's zoals wij ze hier in Nederland gewend zijn,maar hoe dieper wij Thailand ingingen hoe armoedegir het werd en zo was dat dus ook met de wc's Thaisen staan op een hurk wc beentjes op de bril knieén gebukt en beginnen maar en ben je klaar hangt er een slang naast waar je alles mee schoon spuit ook de wc rol is hier niet van toepassing dus toen wij geen normale wc's meer hadden moesten wij ook op deze hurk wc en iedereen had de rollen closet mee,alleen voor mij werkte dit niet en ik zat iedere keer op de gehandicapten wc die was normaal en wc rol wel iedere keer even zoekne maar zo was het probleem wel opgelost.......leuk verhaal hé op de foto zie je Zwaan die alvast een voorproefje voor ons deed...fijn weekend allemaal groetjes Janneke

7 opmerkingen:

Unknown zei

hihihihi gaaf lootje mooi je voo je album!
groetjes,Lean

Ytzia A. Gómez zei

Detalles divinos!!! Hermosos.

Saludos.

www.crea-lo-inimaginable.blogspot.com

Gégé zei

Such a fun layout!!!
Gégé from France!!

Pia zei

wow so wonderful, love all beautiful details
hugs Pia

Shona zei

oh this is a fun layout :) love all the layers of goodies :)

Julia zei

Great layout so much to look at. Fabulous!!!

Beebeebabs zei

Very nice layout thanks for sharing!!