woensdag 2 februari 2011

aankomst en vertrek







Hoi allemaal,
Allereerst even over Louw,gister was Louw zijn eerste schooldag en hij vond t zo leuk hij ging er als een echt mannetje zitten alsof hij er altijd al geweest was.
Nu even iets over de lo deze foto's zijn gemaakt op schiphol en de aankomst in Bangkok zelf vind ik het wel weer een vrolijke lo geworden.
Morgen ga ik een super candy op mijn blog zetten dus hou mijn blog maar in de gaten,verder heb ik eigenlijk weinig temelden behalve dat het hier erg koud is fijne dag verder groetjes Janneke

5 opmerkingen:

Unknown zei

oo gelukkig dat dat goed ging en je lo is ook weer heel mooi geworden Janneke.
groetjes,lean

Desirée-ScrapDees zei

dus het viel gelukkig allemaal mee, hopelijk ook voor jou!
leuke LO

Marilyn zei

Great page!!! It looks like you had a great trip!!
Lovely work as always!!!
HUGS!!!!

Marlieke zei

Hele mooie LO! Mooi ook hoe je de letters van je titel verdeeld hebt over de pagina! fijn dat Louw het goed heeft gehad zijn 1e schooldag!

Cindy Gay zei

Nice design and a fun lo.