woensdag 23 februari 2011

Birthday card 55


A.s zaterdag word mijn moeder 55 jaar en nou heb ik met broers geld ingezameld en daar heb ik een super cadeau voor gekocht....maar kan niet zeggen wat het is want af en toe kijkt ze ook mijn blog vandaar,maar ik heb dus een kaartje gemaakt en geloof me ik vind het echt lastig een lo heb ik sneller af als dit en als je het dan ziet dan denk je waar zit het werk dan in....maar afijn...dat zit m in het denken,haha dit is dus het kaartje geworden hij is niet zo uitgewerkt zoals de kaartenmaaksters dit doen maar misschien komt dat ooit nog wel eens.....fijne dag verder en bedankt voor het kijken gr Janneke

3 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

nou maak je mij ook nieuwsgierig, wil dat super kado wel zien hoor zaterdag!

En ja kaartjes maken lukt mij ook niet zo goed en toch wil ik daar eens wat meer tijd aan besteden, maar ja daar zeg ik het al hé: tijd... waar haal ik dat in vredesnaam vandaan! Hij is wel mooi geworden!

Unknown zei

ik vind hem gaaf hoor uhh haar .
groetjes,lean

Marlieke zei

Hoi hoi, gezellig kaartje heb je gemaakt! Zelf ben ik ook meer van de layouts dan van de kaartjes dus ik snap je wel hoor, hihi. En waar al dat werk in zit? Dat snap ik ook; in het bij elkaar zoeken van de juiste papiertjes, het denkwerk voor de sketch en uiteindelijk het denkwerk voor de afwerking. Tenminste...dat is bij mij altijd het geval als ik kaartjes maak. Toevallig heb ik er gisteren een afgemaakt. Die komt morgenochtend op mijn blog. Maar ik vind je kaart erg leuk! Ik hoop dat je er wel plezier aan hebt beleefd om 'm te maken?!