dinsdag 8 februari 2011

Onze groep Thailand







Hier weer even een berichtje van mij,het zonnetje schijnt hier heerlijk en we hebben lekker even gefietst,de afgelopen dagen was er veel wind en nu voelde het echt lekker aan...
Deze foto is van onze rondreis we hadden een georganiseerde rondreis door Thailand en bij de grand palace hebben we een groepsfoto gemaakt we hadden een leuke groep van 42 mensen en iedereen kon wel aardig met elkaar overweg dus dat was wel gaaf.

Ik had nog stukken over van het bobunny papier en daar is deze lo meegemaakt het blijft een prachtige lijn en volgens mij kan er aan je lo weinig mislukken.

Morgen hebben de jongens een dagje vrij en gaan we met mijn ouders naar het zomerhuisje,vader laten we daar even achter om te klussen en wij.....rijden door naar simpel-scrappen in Den Helder.
Even iets anders 12 maart is er de kaarten en scrapdagen in de ijsselhallen in Zwolle wie is hier al eens geweest en kan mij vertellen of dit een aanrader is of niet?ik ga wel ieder jaar naar de kreadoe in de jaarbeurs in Utrecht en die vind ik ok super is dit net zoiets of valt het tegen alvast bedankt fijne dag verder groetjes Janneke

4 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

wat een mooie LO is dit geworden zeg, knap dat alle personen er op staan!
En in zwolle ben ik nog nooit geweest, das te verweg, maar die beurs is ook altijd in Denbosch en daar ben ik al vaker geweest, maar de laatste keren heb ik over geslagen omdat eht iedere keer vreselijk tegen viel. Nou staan hier natuurlijk andere mensen dan in zwolle, maar het is wel dezelfde organisatie.
Nou ben ik zelf nooit in Utrecht geweest, maar die schijnt giga te zijn en ik denk dat zwolle dan tegen zal vallen, die is een stuk kleiner verwacht ik. Als het goed is staat er meestal een lijst met deelnemers op, dan kan je even tellen hoeveel er staan in verhouding tot de beurs in utrecht, telse in ieder geval hihi

Marlieke zei

Hoi, een heeeeeeeele mooie LO zeg! En ik zie dat je candy ook langzaam maar zeker op gang begint te komen; gelukkig maar!

Zelf ben ik nooit bij de KKD-beurs in Zwole geweest; wel enkele keren in den-Bosch. Mijn ervaringen daar: geweldig leuk, maar ook heel erg druk. Als je 's ochtends vroeg gaat valt het mee en ook het laatste uur van de dag valt het mee, maar tussen 12 en 15 uur vond ik het eigenlijk te druk. Wat ik zelf meestal doe: ik bedenk vooraf wat ik persé wil kopen en probeer voor mezelf al uit te vogelen bij welke aanbieder dat product het voordeligste is. Want geloof me: er kunnen soms enorme prijsverschillen zitten hoor (bijvoorbeeld wel 4 euro verschil op Martha Stewart pons). Verder natuurlijk heel goed je oogjes openhouden en natuurlijk zijn er die dagen ook speciale beursaanbiedingen. Ik hoop dat je hier iets mee kunt?

Unknown zei

heel mooi lootje weer gave foto ook van de groep.
Met beurzen kan ik je niet helpen ..sorry!
groetjes,Lean

Pia zei

wow what a great layout, pretty details and colours
hugs pia