zondag 30 januari 2011

our plane







hier weer even een berichtje deze foto's zijn gemaakt op schiphol van ons vliegtuig waar we mee vlogen naar Thailand,lalleen heb ik 'plaine'een beetje verkeerd geschreven ipv plane haha maar ik kan t niet meer veranderen helaas het labeltje van China airlines heb ik erbij gedaan wat om de koffers zat veel stempels bijgedaan en vrolijk papier want de foto's zelf vind ik weinig aan en het moest toch wat lijken...we vlogen met een 747 een groot vliegtuig en hadden het erg goed de 10 uur wat we vlogen ging best snel .....



Even ander nieuws morgen gaat Louw voor het eerst naar school,spannend allemaal en het is hier weer koud en vries fijne zondag verder groetjes Janneke

6 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

joh dat moet je niet zeggen hoor, dat het foutgeschreven is, is gewoon op z'n chinees..... lol
en succes met de eerste schooldag, altijd spannend, zal wel stilletjes thuis zijn!

Marlieke zei

Hoi het is weer een echt 'Janneke-layout'! Erg mooi. En ach....foutjes maken we allemaal wel ooit. Ik heb ook ooit eens een LO gemaakt waar ik (zo zag ik achteraf) in de journaling een megafout heb staan. Kan gebeuren, haha.

Spannend die 1e schooldag morgen! Een nieuwe fase....

Unknown zei

Gaaf lootje weer en een foutje gebeurt mij ook wel eens hoor en soms zit het gewoon te vast...
Succes met de eerste schooldag voor Louw.
groetjes,Lean

Cindy Gay zei

A nice job here. Like the borders!

Pia zei

beautiful layout, great colours
hugs Pia

Marilyn zei

Lovely page!! Take Care!!
HUGS!!