dinsdag 11 januari 2011

congrats


Enige tijd geleden denk 1,5 jaar was er via Scrapart een oproek voor Henk*(eigenaar van de scrapwinkel Scrapart) dat hij 40 jaar zou worden en ze wilden hem verrassen met allemaal zelfgemaakte kaartjes,ik heb een paar keer daar een workshop gevolgd en cropdagen gehad en daarom leek het me leuk om mee tedoen alleen.....kaartjes maken had ik nog nooit gedaan en totaal geen idee wat ik moest maken dus dit kaartje is er uit gekomen alleen heb ik m wel afgekeken bij www.nancyvandenberg.blogspot.com zij maakt mooie kaartjes en lo's en daar heb ik dus mijn inspiratie opgedaan en toen is dit kaartje eruit gekomen.....geen idee van mij dus en ik ben er wel achter dat kaartjes maken niet mijn ding is al vind ik het erg mooi om tezien wat een mooie kaarten ervoor bij komen.

Vanavond heb ik heerlijk wezen scrappen en die zal ik morgen even plaatsen fijne avond verder groetjes Janneke

3 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf kaartje mooie kleurtjes ook.
groetjes,lean

Pia zei

wow so beeautiful colours, great card
hugs Pia

Marilyn zei

Nice card!!! lovely colors!!!
Hugs!!