zondag 27 juni 2010

So happy together




Hier weer even een berichtje van mij mijn laptop doet t nog steeds niet en weet ook niet hou lang t nog gaat duren maar ik heb ondertussen ondanks het mooie weer niet stil gezeten.


Van de week heb ik twee keer fotocursus gehad en het was toch niet zo gemakkelijk hoor maar ik moest ook huiswerk doorsturen en ik had foto's van mijn LO gemaakt dus ik dacht ik plaats er even 1,alleen kan ik hem niet uitsnijden maar dat moet dan maar even voor een keertje.Dit zijn nog steeds foto's van het snorkelen gewerkt is met Basic grey papier deze hoort bij de andere onderwater foto's,verder weer afgewerkt met stempels,ponsen en bloemen.Ik zou t leuk vinden als jully een berichtje achterlieten,fijne dag verder en geniet van het mooie weer gr Janneke

1 opmerking:

Unknown zei

gave lo weer heerlijk kleuren succes met je cursus.
gr,lean.