woensdag 9 juni 2010

snorkel adventure/what we saw




Hier waren we op snorkel excursie op zoek naar schildpadden,we kwamen op een heel mooi strand aan aqua blauw water en onze snorkel spullen en snorkelen maar,we kwamen hele grote schildpadden tegen echt een hele belevenis ook super mooie visjes 't ging alleen zo snel om.




Het papier waar ik mee gewerkt heb had ik ook al een tijdje liggen ik probeer even wat oude lijnen te gebruiken anders blijft 't maar liggen.ijne dag allemaal bedankt voor het kijken gr Janneke

2 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat een vrolijke layouts: prachtig! Ik vind het gebruik van de randpons erg goed bedacht (gewoon de loops afknippen en los gebruiken)!

Groetjes,
Charlotte

Marlieke zei

Hoi Janneke,

wat een gave layouts maak je! Zelf ben ik ook van de layouts, al gooi ik er de laatste tijd ook wel eens een kaartje tussendoor! Ik ga meteen maar volger van je worden!
Groetjes Marlieke