dinsdag 8 juni 2010

Mijn vader moet even in 't zonnetje gezet worden!!


Hier heb ik een LO gemaakt 'scrap je vader"voor de challenge van Scrapart'.

Eigenlijk heb ik niet veel foto's van mijn vader maar ik vond er toch nog één,
en daarom heb ik deze maar gedaan,mijn vader is gek op tuinen,natuur en planten,en zoals je ziet op deze foto geniet hij echt van zijn tuintje,ook zal ik mijn vader even in t zonnetje zetten....Wij (mijn moeder,nicht Zwanie en ik)hebben 't al lange tijd over fietsen in bangkok,nou zul je denken wat heb je daar te zoeken maar dat lijkt ons zo geweldig dat een keer mee te maken maar afijn,mijn vader had laatst een huisje van hem te koop en toen zei hij als ik t mocht verkopen krijgen jullij de reis naar THAILAND,en toen een paar weken geleden had hij het verkocht en toen zei hij dan word 't ook tijd dat jully boeken,want we werden echt gesponserd!!!!Dus wij zijn vorige week naar het reisbureau geweest en we hebben met zijn drieén een 16 daagse rondreis geboekt naar Thailand en dus gaan we fiesten in Bangkok!!We vertrekken in september we hebben er echt zin en we vonden 't zo super dat hij het toch gegeven heeft tja zoiets krijg je niet dagelijks immers dus daarom zet ik mijn vader even in het zonnetje.gr Janneke

4 opmerkingen:

Unknown zei

Jajajaj dan mag paps zeker in het zonnetje gezet worden....maak maar een spread hoor...hihih,gave lo geworden.
gr,Lean.

dithny zei

Heerlijk zeg zo'n vakantie in het vooruit zicht. Leuke lo heb je er van gemaakt, lekker vrolijk papier.
liefs, Dithny

Charlotte zei

Wauw... dat is nog eens een mooi cadeau! Ben nu al benieuwd naar de layouts die je gaat maken van de foto's! ;)

Groetjes,
Charlotte

Charlotte zei

Vergeet ik helemaal te zeggen dat je layout weer erg mooi geworden is! ;)