dinsdag 22 juni 2010

Kleine update

Mijn laptop doet het niet meer hij word gemaakt en daarom kan ik nu geen LO plaatsen maar zodra hij het doet word er nog een snorkel-foto geplaatst.
Afgelopen zaterdag zijn we naar de opening van scrapdelight geweest en ik ben sinds kort ook actief op het forum ervan en bij binnenkomst kwamen er gelijk mensen op me af die me kenden, dat was wel erg gaaf je ziet alleen een foto van ze op het forum en dan kom je ze in het echt tegen,ik heb t reuze gezellig gehad leuke contakten opgedaan en natuurlijk weer veel gekocht 2 mooie ponsen-stempels-papier -bloemen en tja ik had weer niets nodig,maar had een tas vol dat zullen jully vast herkennen.
Gisteravond heb ik mijn eerste fotocursus gehad ik heb een spiegel reflex camera en weet eigenlijk niet wat hij allemaal kan,het was best pittig over sluiertijd isowaarde enz en donderdagavond heb ik weer,dat word deze ronde geen voetballen...maar na 1 aondje heb ik al veel geleerd heb er zin aan,verder heb ik geloof ik niets meer te melden,fijne avond gr Janneke

Geen opmerkingen: