donderdag 29 november 2012

13 weken

 





Hallo,

Hoe is het? hier is het druk en aan srappen ben ik niet zo heel erg aan toe gekomen maar ik heb deze lo toch weten te maken... Ik heb meegedaan met een mooie sketch ik kwam deze tegen op het blog van  my creative sketches en dacht daar doe ik ook weer aan mee heel leuk allemaal ook om tezien wat iedereen maakt met dezelfde sketch en toch zo verschillend allemaal
Gelukkig kan ik weer plaatsen mijn blog was dus ook vol en wist niet hoe ik dit op moest lossen bedankt voor de tips die jully me hebben gegeven!!ik kan weer plaatsen!
Op de lo heb ik de foto geplaatst toen ik om mijn eerste echo ging heel bijzonder was dat je zo een klein wondertje in je buik ziet groeien.....
Vorige week had ik in Katwijk een workshop bruidsfotografie heel leuk veel geleerd maar ben weer even met Thirza aan de slag geweest
En nu eerst maar alle foto's verkleinen voordat ze worden dit deed ik dus voorheen niet!!


11 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtig lootje heb je weer gemaakt lieve foto ook weer van je vrolijke Thirza.
groetjes,Lean

Denise Price zei

Beautiful and tender!

Anita Meijer zei

Wat een schitterende LO Janneke met de echo, super. En dan die foto met Thirza wat is het toch een schatje en wat heb je dat weer schitterend gedaan. Gelukkig kan je weer foto's plaatsen.
Liefs van Anita

Wilma zei

Hoi Janneke,
Ik zie dat je weer kunt plaatsen.....gelukkig.
Heb je nog veel tips ontvangen?
Je LO is PRACHTIG met dat kleine wondertje erop en een nog MOOIER wondertje eronder ☺☺☺. Wat is Thirza toch een VROLIJK meiske.
Liefs Wilma

Veronica Goh zei

Oh this is so precious! Absolutely beautiful! Thanks for playing along with MCS!

Unknown zei

prachtige layout en de schattige foto super leuk

Jodi zei

gorgeous layout! THanks for playing along at My Creative Sketches!

Bonnie aka Cinnabon zei

What a precious photo to scrap! Just beautiful! Thanks for playing with us at MCS

gracescraps@gmail.com zei

Gorgeous page for this sweet miracle!! ~ Blessings, Tracey

http://gracescraps.blogspot.com/

Svetlana Austin zei

this is so sweet and pretty! love all the beautiful details you added to create this very precious project!
thank you very much for your sweet comment you left on my blog!

jacqueline zei

Janneke wat een onwijs mooie LO is dit geworden zeg.

Groetjes Jacqueline