donderdag 29 september 2011

eindelijk....




Hallo allemaal...,
Eindelijk weer eens een lo van mij,het heeft lang geduurt deze heeft ook 3 weken op mijn bureau gelegen omdat ik er geen eindresultaat inzag en iedere keer kwam er iets bij om hem af tewerken en dan nu is hij eidelijk af..
Dit waren de bergstammen in Thailand en dat was zo leuk we kwamen daar aan en ze hadden allemaal dezelfde kleding aan en ze zagen nooit toeristen of de bevolking van Thailand want ze woonden in de bergen en daar hadden ze alles school aan de kinderen gaven ze zelf en ze waren zo tevreden maar deze mensen waren erg klein en fijn en wij kwamen met 40 mensen en er waren er een paar vrouwen bij die er heel goed uitzagen dus toen deze mensen deze vrouwen zagen gingen ze gelijk aan de heupen en aan de buik voelen of dit allemaal wel echt was en de shirten moestten omhoogom te voelen of het wel echt was want daar kenden ze geen gezette mensen precies vandaag is het een jaar geleden dat we naar Thailand zijn vertrokken een jaar gaat zo snel om en toch mis ik Thailand wel en ik hoop ooit nog een keertje terug tekeren.....
Aankomende maandag heb ik mijn eerste afspraak bij de dokter,dan heb ik de eerste controle,ik voel me verder goed .

3 opmerkingen:

Julia zei

What a great photo Jannek! Love the way you have scrapped it! Congratulations also on your wonderful news! x Julia

Unknown zei

Mooi lootje heb je weer gemaakt heerlijke kleurtjes mooi met de vlinders ook!
groetjes,Lean

Pia zei

så smukt lo ser godt ud med brugen af MS punchen
knus Pia