woensdag 14 september 2011

digitale scrap???


Hoi allemaal
Van de week sprak ik een vriendin en die zei dat ze helemaal zou stoppen met het scrappen en over zou gaan op het digitale scrappen ze vertelde dat ze de ruimte niet had en teveel rommel...en een stuk goedkoper...tja ik denk dat er veel scrappers zijn die dit herkennen haha maar afijn ze was dus in Canada op vakantie geweest en daar heeft ze het digitale scrappen ontdekt en toen ze zei moet je maar effen googlen dan zie je t wel dus ik dacht ik zal eens even kijken wat het allemaal is...
Nou ik moet zeggen er zijn veel digitale pakketten gratis te downloaden en ze zijn ook mooi dus ik heb t ook maar even geprobeerd,persoonlijk vind ik het wel mooi geworden maar toch mis ik er wel bepaalde dingen aan zoals mijn puffypaint en dat ik altijd om mijn layouts een naairand doe en achter een computer is toch niet mijn ding ik vind het toch allemaal wat persoonlijker als toch met de hand doet maar dat is mijn ervaring maar toch wel ik wel meerdere lo's digitaal maken gewoon omdat ik nog teveel foto's moet verwerken maar ik ga niet volledig overstappen omdat het andere scrappen toch leuker is.....
Nou belde gisteren mijn vriend op of ik naar utrecht wou om spullen voor hem optehalen en natuurlijk wil ik dat wel want dan gaan mijn moeder(die moet mee)en ik gelijk even langs Scrapdelight om weer even inteslaan...Dit was het wel weer voor vandaag fijne dag verder groetjes Janneke

3 opmerkingen:

Unknown zei

hahahhaahah shoppen voor een ander en zelf nog veeeeeeeeeel meeeeeeeeeeer shoppen ,gaaf digi lootje!
groetjes,Lean

Pia zei

wow så flot digi scrap
knus pia

Marlieke zei

Tja, het digitale scrappen...daar heb ik hie rook enkele boekjes van liggen, maar op een of andere manier ben ik no gniet gemotiveed genoeg om het ook uit te proberen. wat is er nou heerlijker dan lekker met al die leuke hobby-spulletjes rommelen? Oke de troep en de ruimte die het inneemt zijn wat minder maar dat nemen we voor lief, toch? je hebt er wel iets moois van weten te maken trouwens.