donderdag 28 april 2011

Veel nieuws en een lo









































Hier weer eens een berichtje van deze kant het heeft even geduurt maar ik heb niet stil gezeten hoor alleen een beetje weinig tijd allereerst heb ik me opgegeven op de fotovakschool in Apeldoorn voor de basisopleiding heb er super veel zin in en begin al op 18 mei ik moest eerst even kijken of ik oppas had en gelukkig wilde mijn moeder dus ipv in Augustus te beginnen start ik al over 2,5 week en als je dit certificaat hebt kun je de vervolgopleiding doen van 2 jaar maar ik weet nog niet of ik dat ga doen eerst maar eens dit......





Vervolgens zag ik op de site dat er een nieuwe nikon uitwas en dat hij erg veel meer mogelijkheden had als mijn huidige,natuurlijk leek dit me wel wat vooral omdat je kleuren in kleur kon laten en afbeeldingen in zwart wit zie foto en dus heb ik besloten om mijn huidige nikon op marktplaats tezetten en mocht er een goed bod komen zou ik hem verkopen anders niet en gelukkig kwam die ik heb m verkocht en de nieuwe nikon gekocht hij is super en ik ben er zo blij mee en ook zo scherp ja ik heb er geen woorden voor en dan nog deze foto dat je niet meer uren achter een computer moet om tebewerken ja echt ideaal...




Vervolgens had mijn broer 2 kaartjes gekocht voor moederdag van de toppers zelf wou hij niet mee dus ik mijn moeder bellen wie neem je mee toen zei ze ''JOU VANZELF''dus dat was helemaal top en daar gaan we 28 mei heen



Dan nu even wat over mijn lo,deze lo is gemaakt over een lief klein jongetje uit Thailand,het is gewoon zo mooi om tezien hoe ''dankbaar "deze mensen zijn vandaar deze titel ze hebben zo weinig en toch zo veel dat ze evengoed gelukkig en dankbaar zijn tja daar heb ik veel van geleerd toen ik daar was dat ze met al het kleine al zo tevreden zijn.Nou ik gellof dat ik er nu alles wel weer heb verteld fijne dag verder groetjes Janneke

6 opmerkingen:

Marlieke zei

haha wat een heerlijk verhaal met allemaal leuke dingen! Gaaf dat je de fotovakschool gaat doen. Dat zou ik ook wel willen en die functie over kleuren laten maat verder zwartwit foto die ken ik inderdaad ook; geweldig!! ben toch wel lichtelijk jaloers op je hoor ;-) haha. Je layout is ook weer prachtig!

Desirée-ScrapDees zei

wat een prachige foto zeg en wat leuk die cursus als je zo dol op fotograferen bent heerlijk! Veel succes ermee!

Beebeebabs zei

Beautiful layout and picture thanks for sharing!!

Unknown zei

pfff is zeker een heel verhaal hahahah gaaf lootje een super mooi foto en super dat je de foto vakschool gaat doen.
doeggg,Lean

Pia zei

so beautiful layout. Have a nice weekend
hugs Pia

Marilyn zei

This is a Beautiful page!!! and this photo is Awesome!!! Hugs!!! :)