zaterdag 16 april 2011

Beach











Afgelopen vrijdag was mijn mannetje jarig en is 38 jaar geworden en omdat hij nog aan t werk was zouden we dit zondag dan maar zouden vieren omdat hij toen pas thuis zou komen.Ik heb iedereen maar gebeld zondag feestje bij mij,belt hij een uur later op dat hij volgende week dinsdag of woensdag zou komen je begrijpt al ik had eerst iedereen gebeld dat ik het zaterdag hou toen weer afgebeld dat ik het zondag hou en toen hoorde ik dat hij helemaal niet zou komen dus ik dacht om nou weer te gaan bellen....dus ga ik vandaag verjaardag vieren zonder de jarige ze zullen wel vreemd opkijken dat hij er niet is maar om nou alleen 2 hele taarten op te gaan eten,dan komt t niet goed haha en dus ik had van t weekend heerlijk de tijd om tescrappen vrijdag heb ik niet gescrapt want toen was sterren ervoor ik vond t jammer dat Jenny niet gewonnen had want die vond ik persoonlijk de beste maar gisteren ben ik lekker gaan zitten op mijn zoldertje en eigenlijk was hij voor mijn doen ook snel af maar het ging gewoon lekker.


Deze foto is vorig jaar in Egmond gemaakt de jongens zaten zo heerlijk aan het spelen op het strand ja dat is dan echt genieten als je kindertjes ook zo genieten...fijne dag verder groetjes Janneke

7 opmerkingen:

Marlieke zei

Jeetje wat een verhaal zeg. ik hoop dat je er toch nog om kunt lachen. Van harte gefeliciteerd nog.

Je hebt een onwijs mooie layout gemaakt Echt super!

Desirée-ScrapDees zei

nou alsnog proficiat en ja de visite zal inderdaad raar opkijken als de jarige er niet is, maar ja voor jou is het wel zo gezellig dat er visite is en twee taarten in je eentje is wel erg veel! Fijne dag hé!

Unknown zei

o,jee maar je hebt wel groot gelijk anders haakt iedereen nog af ...nog gefeliciteerd ook met je man.En er moet ook brood op te plank komen dus moeten ze dat maar begrijpen hij zal ook wel balen.
En je lo vind ik echt super mooi geworden...feest ze!!!!ga ik ook doen he!!!!

Anoniem zei

Prachtig scrapvel geworden Janneke.

Cindy Gay zei

The half clock is neat and I love those little boys!

Julia zei

Such an adorable layout Janneke and your boys are so sweet>

Marilyn zei

I love your Beach LO!! and the lovely photo,too!
Hugs!