woensdag 13 april 2011

In de tulpen























Hier weer even een berichtje van mij heeft even geduurt maar ik heb gewoon de tijd niet gehad om tescrappen,maandagavond hadden we een workshop digitale fotografie leuke dingen geleerd en was een geslaagde avond,gisteravond heb ik wel heerlijk aan het scrappen geweest maar dit duurt nog even voordat het af is het word een miniboek over mijzelf leek me gewoon een leuke uitdaging,en weer eens wat anders vanochtend hadden we bij Louw op school thema Urk en visserij en alles wat erbij hoort en toen zijn we naar een heel groot visverwerkingsbedrijf geweest waar gefileerd word,vis ingepakt enz en dit was ontzettend leuk we mochten nog gebakken schol proeven en geloof me het is erg lekker!!!de kinderen vonden het erg gaaf en ze mochten de diepvries in waar de vis word opgeslagen en daar was het -46 dat vonden ze maar niets terug naar school waar ze lekkere gebakken tong mochten eten,vanmiddag met de kinderen opperdam en vanavond ga ik sporten dus het scrappen word m even niet maar deze lo had ik wel afgekregen,de foto's zijn van vorig jaar in de tulpen en rond deze tijd staan ze er weer erg mooi bij en het papier van bobunny kwam weer goed van pas nou ik hoop dat ik jully niet verveeld hebt met mijn lange verhaal fijne dag verder groetjes Janneke

6 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

oh leuk zeg en prachtige foto's ook, leuk!

Marlieke zei

Nou, ik ben absoluut geen vis-eter dus zo'n activiteit zou niets voor mij zijn, hihi. Ben blij dat wij in Brabant wonen; wij hebben met de kinderen een cologische boerderij bezocht, haha. Maar ik geloof meteen dat de kinderen het vis proeven en zo wel helemaal geweldig vonden.

Je hebt ook weer een erg leuke Lo gemaakt!

Unknown zei

Een echt hollands lootje heb je gemaakt gaaf hoor.
sport ze groetjes,Lean

Hilde Aaslund aka Scoobie zei

How cute is this! Love all the red and the circular photos!

Pia zei

wooow lovely design,love it!!!!
have a nice weekend
hugs pia

Marilyn zei

Very Lovely!! love the colors!!!
Hugs!