dinsdag 10 juli 2012

uit een oud archief









Even bladeren op de computer en toen kwam ik mijn Mexico album tegen die helemaal met de hand gezaagd is en in elkaar is gezet en ik toen ook al foto's maakte van mijn creaties alleen nog geen blog had dus ik dacht is wel even leuk om te zien
We waren in Mexico in ei 2007 geweest voor 16 dagen veel excursies gedaan en ik ben er al meerdere malen geweest in 2009 voor het laatst maar  hoop toch ooit weer een keertje terug tegaan het waren mijn  mooiste vakanties en Mexico is rijk aan cultuur en daar hou ik ook van van prachtige flora en fauna maar weer even op mijn verhaal te komen.....haha ik had zoveel foto's gemaakt en dit album stond een keer in een tijdschrift dus ik besloot om het na te liften was veel werk maar het album is super dik en zitten meer als 50 scrappagina's in ook zitten er veel materialen in afkomstig uit Mexico zelf, als je nou op vakantie gaat kun je leuke sleutelhangers enzo kopen en dit gebruiken op je pagina's ook vond ik het wel erg leuk hoe mijn scrappen in de loop der jaren veranderd is op deze lo's gebruikte ik nog geen naaimachine en geen puffypaint en de cirkelpons  het zijn de 3 dingen die je nu altijd tegenkomt op mijn lo's....
                                                   fijne avond verder liefs Janneke

3 opmerkingen:

Els zei

Al komt deze uit een oude doos, ik vind het een pracht album en tja door de jaren heen gebruiken we andere scrapspullen. Ook is dit een heel mooi model album ook. Super!
Groetjes Els

gracescraps@gmail.com zei

What a lovely album of your trip!! ~ Blessings

http://gracescraps.blogspot.com/

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een werk!!! Het Mexicaanse sfeertje zit er helemaal in! Leuk!
Groetjes, Yvonne