dinsdag 15 mei 2012

ik heb er geen woorden voor.....




Hallo,

Hier weer eens een lo van mij..ik heb deze week totaal niet geblogt en ook niet gescrapt ik heb op t moment even tijd te kort...afgelopen zaterdag heb ik een trouwreportage gehad en ik was er smorgens om 7 uur en was pas weer om half 7 in de middag thuis allemaal erg druk maar wel erg leuk ook heb ik nog veel kraamvisite gehad en nog gesport tussendoor dus voor mee deze keer dus ook geen bijdrage aan de challenge van crealies maar kijk gerust even bij de andere DT leden wat die ervan hebben gemaakt.
Deze foto is weer gemaakt in Turkije en hier is Louw toch om op te vreten..... haha
Ik wil iedereen weer een fijne dag toewensen en ik hoop volgende week weer wat meer tijd te hebben groeten Janneke

7 opmerkingen:

hennie zei

O Janneke wat een actie bij jouw.
Loop jezelf niet voorbij!
Je lay-out is erg leuk.
Lieve groetjes hennie.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie LO Janneke! En alles tegelijk kan niet, dus dat komt wel weer!
Lieve groetjes, Yvonne

miriam zei

wat een mooie lo
gr miriam

sjanie zei

Mooie LO, Janneke. Lekker vrolijk.
Doe rustig aan hè.

Groetjes,
Sjanie

Wilma zei

Hallo Janneke,
Het is een PRACHTIGE LO.....woorden zijn niet nodig. Het is kijken ☺☺☺ en GENIETEN.
Liefs Wilma

Ans zei

Dat is hij zeker maar ik zal het niet doen.

Leuke lo.

Liefs ANS

Unknown zei

Wat een lekker fleurig lootje heb je weer gemaakt,mooie foto ook.
groetjes,Lean