zondag 1 april 2012

by the waterfalls




Hallo

Hier weer een lo over Thailand,deze keer hadden we een excursie naar 2 hele grote watervallen die echt schitterend waren bij éne waterval was ook een flinke klimtocht naar boven en wij dachten dat je bovenop dus erg veel zou zien nou dat viel wel tegen want er was niets meer we hadden hartkloppingen en allebij rode hoofden want het was best intensief die klimtocht haha toen we naar beneden gingen was t best glad en aan de zijkant keek je zo t ravijn in en je raadt het al ik gleed uit.....mijn moeder liep voor mij die begon dus al te gillen ik had geluk aan een paar takken want ik was dus uitgegleden en had geen evenwicht meer omdat mijn camera en spiegelreflex camera om mijn hals zat maar gelukkig kon ik me aan een paar takken vast grijpen en viel niet de afgrond in want mijn spullen en een gedeelte van mij lagen al in de afgrond om het zo maar even tezeggen ik ben er goed afgekomen ben alleen mijn lensdop toen verloren en had een paar flinke schaafwonden maar het had ook anders kunnen zijn....
Verder is alles hier nog rustig vergeet vooral niet aan de candy mee te doen want hij is leuk fijne zondag groeten Janneke

6 opmerkingen:

Marlieke zei

Hele mooie layout en een spannend avontuur heb je weer beleefd. Gelukkig maar dat het goed afgelopen is.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Inderdaad een spannend avontuur Janneke!! Maar je LO is mooi geworden! Groetjes, Yvonne

Unknown zei

gaaf lootje heb je weer gemaakt van je spannende avontuur....
groetjes,Lean

Denise Price zei

Thanks for visiting my blog. I like your blog very much. You make cheerful, colorful layouts!

Desirée-ScrapDees zei

gelukkig kun je de LO laten zien! Mooi geworden joh!

Aartje zei

Hallo Janneke, aan deze mooie LO in zachte kleuren kun je gelukkig jouw spannende avontuur niet afzien. Erg mooi gedaan.
Groeten, Aartje