donderdag 5 april 2012

Botanische tuinen




Hallo,

Weer eens lekker gescrapt en deze keer weer een lo van Thailand van de botanische tuinen,ze waren erg mooi om te zien veel bloemen en prachtige bomen tja Thailand heeft nu  eenmaal een  mooie flora en fauna
Ondertussen ben ik ook druk bezig geweest met het ontwerpen van het geboortekaartje en hij is super leuk geworden, nu moet alleen de kleine nog even komen en kan ik m jully laten zien ik heb hem gemaakt met een digitale scrapkit voor zowel een jongen als een meisje en ik laat hem als een foto afdrukken, en zodra de kleine is geboren post ik hem op mijn blog,dus we moeten nog even geduld hebben...
Ook wil ik iedereen fijne paasdagen toewensen bedankt weer voor het kijken groeten Janneke

6 opmerkingen:

sjanie zei

Mooie lo, Janneke.
Jullie ook fijne dagen.

Groetjes,
Sjanie

Marlieke zei

Heel erg mooie layout!
Het is voor jullie dus nog een verrassing of er een jongen of meisje geboren gaat worden? Spannend......

Jolara zei

wat gaaf !liefs joyce

Pia zei

wonderful layout
hugs Pia

Brendaxx zei

Heel mooi je LO, mooie kleurtjes ook en natuurlijk ook mooie foto's:) Jij ook fijne Paasdagen gewenst.
Groetjes,Brenda

Unknown zei

Hoi meis wat heb je super mooi lootje gemaakt heerlijk naar zulke vrolijk lootjes te kijken !!!
ik kom gezellig vaker langs zou het super vind dat je bij mij ook komt

lieve groetjes carla