zondag 23 oktober 2011

lo zonder titel





Hallo allemaal,
deze foto is genomen in Thailand en hier zouden we een tempel in maar ik had mijn knieén en voeten niet bedekt dus kreeg ik deze mooie gewaad aan van de tempel.
Ondertussen is er een flinke watersnood in Thailand en zijn er flinke regenvallen en overstromingen en wateroverlast en er zijn al 350 mensen overleden.....http://nos.nl/video/303737-wateroverlast-thailand-nadert-bangkok.html
Het achtergrond papier heb ik gedistressed met allemaal verschillende kleuren en daaroverheen gestempeld met verschillende kleuren zodat het een beetje op de rest van het leek papier van bobunny,eigenlijk doe ik dit nooit maar ik vond het effect toch wel verrassend en leuk geworden.
Hier is ondertussen de herfstvakantie begonnen en morgen gaan we lekker een paar daagjes weg naar Noord-Holland lekker even uitwaaien....fijne dag verder groetjes Janneke

Geen opmerkingen: