donderdag 9 juni 2011

Photoshop lo

























Deze lo is gemaakt naar aanleiding van het bewerken van photoshop,zoals jully weten zit ik op school voor de fotografie en het is zo leuk en vooral het bewerken in photoshop,vorige week moest ik een presentatie houden over een bekende fotograaf en ik had gekozen voor Patricia van Bruggen en dan over de babyfotografie ik moest dit ook namaken en heb vd week even gevraagd aan de buurvrouw of ik met haar baby foto's mocht nemen en t was erg leuk om tedoen en de foto's zijn ook aardig gelukt.



Deze foto van mij zelf die had ik geprobeerd om mijn ogen bruin te laten en de rest zwart wit alleen als je bruine ogen hebt zie je er niet veel van ik had ze ok blauw gemaakt maar dat

stond me niet echt dus toen de bruine ogen maar weer.



Ik wil voor de rest nog even zeggen bij sommige bloggers die ik volg kan ik geen reactie achterlaten volgens mij zijn er nog steeds problemen met blogger dus mijn excuses hiervoor als ik geen reactie achterlaat....fijne dag verder groetjes Janneke

2 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf hoor en mooi papier heb je ook gebruikt...staat je goed!

Marilyn zei

Love your page!! Nice picture, have fun in the classes! Hugs!!