donderdag 23 juni 2011

Echt de ergste










Hoewel de laatste tijd mijn inspiratie en zin een beetje weg is heb ik gister toch een lo gemaakt waar ik meer zin in had dan de afgelopen weken,het is een lo geworden over Louw want ik vond dit toch wel een hele gafe foto om zomaar te laten liggen hij lag ook al wel een tijdje dan ligt het papier er en dan heb je t papier op je lo liggen en dan begint t hé de afwerking.....en hier zit bij mij dus de meeste tijd in ik hou ook niet van teveel kale plekken en dan moet je t nog ier opvullen en dat wist ik even niet....maar gelukkig hebben we google en ga ik gewoon allemaal andere lo's bekijken om zo toch weer wat inspiratie op tedoen en dit is m dus geworden.....

3 opmerkingen:

Unknown zei

heel gaaf en ja ook heel erg..hihiih.
groetjes,Lean

Aartje zei

Wat een leuke foto, ik snap dat je daarmee aan de slag wilde. Het resultaat is erg leuk geworden. mooie lo.
Groeten Aartje

Pia zei

so beautiful, lovely colors
hugs Pia