maandag 26 juli 2010

stroomkabels




Hay Hay
Wij liepen door de straten in Mexico,en daar kwamen we nogal veel kastjes tegen met stroomkabels zo open en bloot......levensgevaarlijk natuurlijk want je kon erzo aankomen en zo een schok krijgen,daarom hadden wij er een foto van gemaakt omdat het toch iets is wat je bij ons in Nederland niet zo even tegenkomt....De nummerborden ernaast vond ik wel leuk om te zien en is ook weer ers wat anders om te bescrappen vandaar dat ik het op 1 layout heb samengevoegd...
De letters zijn uit vilt gestanst nog nooit mee gewerkt maar ik vond het wel een mooi resultaat het alfabet is quickutz Calvin.


Woensdag moet ik de kant van Heesch op en gaan we gezellig een dagje naar de scrapbookwinkel gaan we (moeder en ik)weer even shoppen (dat hebben we laatste tijd ook niet meer gedaan hihi)en daar hebben we nu al zin in...

Het is nu heerlijk scrapweer op de zolder is het lekker koel want we hebben hier veel regen en wind...gr Janneke

3 opmerkingen:

Marlieke zei

Dat is inderdaad wel heel bijzonder ja, die stroomkastjes zo. Leuk dat je ze op de foto hebt gezet. Leuke LO is het geworden.

Charlotte zei

Wat een leuke foto's om te scrappen Janneke! De layout is weer helemaal leuk geworden! :)

Alvast veel plezier in Heesch.

Groetjes,
Charlotte

dithny zei

levens gevaarlijk zeg!! Je kind zal er maar spelen!!. Je lo, is weer heel orgineel, wat heb je toch een heerlijke vrije scrap stijl. Super !!