donderdag 31 oktober 2013

THANKS!!!

Deze keer iets anders dan anders geen lo maar een bedankkaartje als afscheid...aan Annelies en haar team 
Ik heb besloten om Annelies en het designteam te verlaten,na bijna 2 jaar in het DT te hebben gezeten ga ik er toch mee stoppen,het was geen makkelijke keus maar ik kon niet anders,ik ben begonnen met een opleiding fotografie en daarnaast nog mijn huidige baan enz kwam ik er niet meer aan toe om mijn opdrachten ook nog te vervullen..
Graag wil ik Annelies en het designteam ontzettend bedanken voor alles!! de leuke tijd en de samenkomsten met het  DT  zal ik  zeker missen!! ik blijf jullie zeker volgen....nogmaals bedankt voor alles!! liefs Janneke

gebruikte materialen
masks and more 102
crea-nest-lies 4
duo butterflies 4




2 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een kaartje van Janneke!! En dat terwijl je zelf nooit zo veel mee kaartjes hebt en als afscheid.. Jij ook bedankt Janneke!! Succes met alles!!
x Yvon

Unknown zei

wat een mooi kaartje ik de mask geweldig