donderdag 5 september 2013

mini boekje met de Crea-Nest-Lies


Hallo

Deze keer heb ik jullie weer een leuk mini envelop albumpje te laten zien gemaakt met de Crea_Nest_Lies ik heb voor de basis nummer 2 gebruikt en voor de achtergronden in het boekje heb ik ook nummer4 gebruikt.
Ik heb in het boekje allemaal newborn foto's verwerkt,en binnenin het boekje heb ik er een soort label van gemaakt zodat ik meer foto's erin kon verwerken en wat een leuker effect geeft.
Op de voorkant van het boekje heb ik de frame doodle 3 onder de bloem verwerkt en de bloemen zijn door het hele boekje opgebouwd uit de open flowers 2 small en de creative flowers 17 


bedankt weer voor het kijken groetjes Janneke

5 opmerkingen:

sjanie zei

Wat een leuk boekje, Janneke.

Liefs,
Sjanie

Wilma zei

Wat een PRACHTIG mini-album Janneke.....ik vind het een SUPER idee om de Nest-Lies zo te gebruiken.
Liefs Wilma ☺☺☺

jolanda zei

heel erg mooi gedaan

Unknown zei

Gaaf boekje weer Janneke.
groetjes,Lean

Unknown zei

super leuk mooi album !!!

gr carla