dinsdag 1 januari 2013

Oh girl





Hallo,

Welkom allemaal in het nieuwe jaar en de nieuwe volgers welkom harstikke leuk!!
Het gaat zo snel allemaal...hebben jully nog een fijne jaarwisseling gehad? wij hier wel!!
Mijn vader had weer heerlijke oliebollen gebakken en daar hebben we eerst met z'n allen gegeten, 's avonds hebben we lekker met z'n allen aan het gourmetten geweest tja deze dagen zit je overvol van eten en vanaf morgen maar weer op de lijn letten want tja als je dan  ook nog op  dinsdagmorgen bij je vader en moeder komt om nieuwjaar tewensen en je drinkt dan lekker een bakkie koffie en je begint dan weer aan de oliebollen.....dan komt het niet goed he...Hoe hebben jully het met de goede voornemens ? ik heb weer veel goede voornemens nou nog het uitvoeren want dat is meestal het moeilijkste maar we proberen het gewoon.
Morgen is mijn eerste werkdag weer in het nieuwe jaar en we beginnen om 8 uur dit is voor mij dus echt uitslapen want normaal sta ik al om 4 uur op dan zou je denken nou lekker toch....nou nee ik heb dit liever niet want je dag is om maarja de kotters gaan weer uitvaren dus volgende week allemaal weer beter.
As vrijdag is onze Louw jarig mijn mannetje word al weer 6 jaar
En wat vinden jully van de foto van Thirza ze zat hier zo schattig in haar mandje en dat ene beentje de lucht in..echt schattig haha de bloemen zijn van Crealies ik heb hier nummer 10 gebruikt evenzo de bladeren 18 en onder de bloem is de open flower 4 gebruikt.
Bedankt weer voor het kijken fijne dag verder
                                                                             groetjes Janneke

6 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat schitterend weer Janneke. Ik vind het een plaatje geworden. Aan goede voornemens doet Aniet niet, want meestal komt er toch niets van. Morgen mag ik ook weer aan de arbeid en mijn wekkertje gaat om half 6, dus dat is wel vroeg na 1 1/2 week vrij te zijn geweest.
Liefs van Anita

Wilma zei

Hoi Janneke,
Ook jij begint het jaar met een PRACHTIG lootje met een LIEF lootje in dat mandje.
Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Unknown zei

Gelukkig nieuwjaar ook voor jullie en een super lootje heb je weer gemaakt van je moppie
groetjes,Lean

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een super leuke LO weer Janneke!
Nog de beste wensen!!
Lieve groetjes, Yvonne

Wilma zei

Hallo Janneke,
Van ♥-e Gefeliciteerd met Louw. GENIET van deze dag.
Liefs Wilma

Unknown zei

wat een super leuk mooi layout
hugs carla